Asiakaspalvelusta ja koronatilanteeseen varautumisesta

Asiakaspalvelusta ja koronatilanteeseen varautumisesta

19.03.2020

HS-Vesi ottaa vallitsevan koronatilanteen vakavasti ja vesihuollon kannalta suurin riski on kriittisen henkilöstön riittävyys mahdollisissa tartunta- ja karanteenitilanteissa. Olemme tästä syystä peruneet kaikki kevään vierailut ja laittaneet konttorit asiakaspalvelupisteiden osalta kiinni (puhelin- ja sähköpostiliikenne toimivat normaalisti) ja toimistoväkeä on mahdollisuuksien mukaan siirretty etätöihin. Kriittisen henkilöstön varallaololistoja on tarkasteltu ja päivitetty.

Myös toimintavarmuuden kannalta välttämättömät toiminnot on suunniteltu niin, että työntekijöiden keskinäisiä ja yhteistyökumppaneiden välisiä kokoontumisia pystyttäisiin viranomaisten suositusten mukaan välttämään.

Suunnitellut asukastilaisuudet on peruttu ja korvaavien toimien suunnittelu aloitettu.

HS-Veden laskutus on kokonaan suljettuna uuden asiakastietojärjestelmän käyttöönoton vuoksi vielä loppuviikon, 22.3.2020 asti. Emme pysty tekemään laskutukseen, sopimuksiin tai mittarilukemiin liittyviä muutoksia kun järjestelmävaihto on kesken. Palvelemme näiltäkin osin puhelimitse ja sähköisesti jälleen maanantaina 23.3.2020 klo 8.00 alkaen.