Häiriötiedotteet tekstiviestillä

Häiriötiedotteet tekstiviestillä

Ilmoitamme tekstiviestillä sekä äkillisistä että ennakoiduista vedenjakelun häiriötilanteista. Tekstiviesti nopeuttaa tiedonvälitystä asukkaille ja ennakoiduissa tilanteissa helpottaa varautumista vesikatkoon.

Häiriötilanteiden tarkat sijainnit päivitetään sivustoltamme löytyvään häiriökarttaan.

Järjestelmään tallennettuja numeroita ei käytetä muuhun kuin häiriötiedottamiseen eikä niitä luovuteta eteenpäin.

Ilmoita salainen tai työnumero palveluun

Jos sinulla on tavallinen liittymä, joka löytyy numerotiedustelusta, sinun ei tarvitse lisätä numeroasi järjestelmään.

1
Toimi näin:

Siirry asiakasportaliin: https://hsvesi.ums-asiakasportaali.fi/

2

Tilaa PIN-koodi syöttämällä puhelinnumerosi tai sähköpostisi niille varattuihin kenttiin.

3

Sivulle ilmestyy kenttä, johon pääset saamasi PIN-koodin syöttämään ja kirjautumaan palveluun.

Saat PIN-koodin joko tekstiviestillä tai sähköpostitse.

HUOM! Saamasi PIN-koodi on istuntokohtainen. Aina, kun haluat päivittää tietojasi, tulee sinun tilata uusi koodi järjestelmästä.

4

Lisää numerosi ja osoitteesi palveluun täyttämällä ensin osoitetiedon kentät. Paina tämän jälkeen ”Etsi osoite”-painiketta ja tämän jälkeen valitse oikea osoite alla olevasta ikkunasta. Huomaa, että järjestelmä ei tunne rappu- tai huoneistokohtaista osoitetta eli kotiosoitteeseen syötetään vain kadunnimi ja talonnumero. Paina lopuksi ”Jatka” -painiketta. Kun tiedot näkyvät ruudulla oikein, voit poistua ikkunasta valitsemalla ”LOG OFF” oikeasta ylänurkasta.

Voit kotiosoitteen lisäksi tilata osoitteen lisäämisen yhteydessä palvelun koskemaan esimerkiksi työpaikan tai omaisen osoitetta.

Palvelun kautta voit myös päivittää tietojasi tai poistaa tietosi järjestelmästämme ruksaamalla kohdan ”Ota tiedotteet pois käytöstä”.