Häiriötiedotteiden tilaaminen web-lomakkeella

Häiriötiedotteiden tilaaminen web-lomakkeella

12.10.2023

Häiriötiedotteiden tilaaminen ja matkapuhelinnumeron ilmoittaminen HS-Veden häiriöviestien (vesikatkot, laatuhäiriöt ym.) saamiseksi tekstiviestitse on nyt helppoa uuden web-lomakkeen ansiosta. Löydät rekisteröintilomakkeen ohjeineen kohdasta Henkilöasiakkaat / Häiriötiedotteet tekstiviestillä.

Jos olet ilmoittanut meille tietosi häiriöviestintää varten, ovat tiedot siirtyneet myös uuteen järjestelmään, eikä rekisteröintiä tarvitse tehdä uudelleen. Tämä koskee ennen 23.8.2023 vanhan asiakasportaalin kautta ilmoitettuja sekä sen jälkeen asiakaspalveluun erikseen häiriöviestintää varten ilmoitettuja yhteystietoja. Julkisia osoitteellisia numeroita olemme saaneet myös häiriöviestintää varten, mutta on huomioitava, että tiedot saattavat poiketa edelliseen järjestelmään saaduista numeroiden toimittajan vaihtumisen takia.

Saamamme julkiset numerot on ajettu järjestelmään kerta-ajona, joten tiedot eivät enää päivity automaattisesti tämän jälkeen. Asukkaan täytyy jatkossa (23.8.2023 alkaen) itse huolehtia, että yhteystiedot ovat häiriöviestinnän osalta ajan tasalla esim. muuttamisen jälkeen!

Automaattiviestit, jolla vahvistetaan että tiedot löytyvät järjestelmästä, on lähetetty 12.10. Jos haluat jatkossa vastaanottaa viestit vesikatkoista ja muista häiriöistä, ei sinun tarvitse vahvistusviestin saatuasi tehdä mitään. Tekstiviestiin voi myös vastata maksuttomasti “EI”, mikäli et enää halua jatkossa vastaanottaa HS-Veden häiriöviestejä.

Mikäli et saanut rekisteröitymisen vahvistusviestiä 12.10. ja haluat saada käyttöpaikalle kohdistetut viestit vedenjakelun häiriöistä, ilmoita käyttöpaikan osoite ja yhteystiedot rekisteröintilomakkeella.