Vesimittarin lukupyyntö saapunut osalle asukkaista useampaan kertaan

Vesimittarin lukupyyntö saapunut osalle asukkaista useampaan kertaan

13.06.2019

Osalle Hämeenlinnan asukkaista on saapunut vesimittarin lukupyyntö – ei pelkästään kahteen, vaan jo kolmeen kertaan. Kyseessä on edelleen järjestelmän hallinnan kanssa tapahtunut inhimillinen virhe. Jos olet jo ilmoittanut vesimittarisi lukeman, ei sitä tarvitse tehdä enää uudestaan.

Virhe koskee osaa Sairion, Aulangon, Loimalahden ja Hirsimäen asukkaista. Kyseessä ei siis ole hämäläisittäin myöhästynyt aprillipila tai mikään muukaan kepponen, vaan uudestaan saapuneet vesimittarin lukupyynnöt voi toimittaa lähimpään roskakoriin.

Pahoittelemme virheestä mahdollisesti aiheutunutta haittaa!

PÄIVITETTY 18.6.2019