Hinnoittelu ja laskutus
Pienkuluttajille (esimerkikisi omakotitalokiinteistöt) lähetämme vuodessa kolme arviolaskua ja yhden tasauslaskun.
Vuoden 2024 loppuun mennessä muutamme laskutusrytmiä siten, että kaikki asiakkaat, joilla on sähköinen laskutus tulevat saamaan laskun kerran kuukaudessa. Vuodessa tulee siten jatkossa 11 kpl arviolaskuja ja 1 tasauslasku. Kerran kuussa laskutettavien piiriin pääsee ottamalla käyttöön e-laskun tai sähköpostilaskun. Jos olet Kivra-palvelun käyttäjä ja haluat laskun kerran kuukaudessa, ole yhteydessä laskutukseemme. Kivra-palvelun käyttö ei näy asiakastiedoissamme.
Lisätietoa laskun lukemisesta kohdassa Näin luet laskua.
Suurkuluttajat eli esimerkiksi teollisuuslaitokset laskutetaan kuukausittain.
Ajantasaiset käyttömaksut, perusmaksut, liittymismaksut, sekä palvelumaksut löytyvät kohdasta Hinnastot.
Saat vesilaskun suoraan omaan verkkopankkiisi vaivattomana e-laskuna. Se ei katoa mainospostinippuun eikä sen maksaminen vaadi tietojen täyttämistä – hyväksyminen riittää. Tee sopimus e-laskun käyttöönotosta omassa verkkopankissasi. Valitse laskun lähettäjäksi Hämeenlinnan Seudun Vesi.
Voit myös vastaanottaa laskusi sähköisesti Kivralla. lue lisää osoitteesta kivra.fi
Laskujen maksamiseen ja perintään liittyvissä asioissa sinua palvelee Ropo Oy.
puh. 09 4246 1330 (puhelinpalveluaika Kuluttaja-asiakkaiden maksuneuvonta ma–pe klo 8–20 ja maksuvalvonta 8–18. Yritysasiakkaille puhelinpalveluaika ma–pe klo 8–17.), sähköposti hsvesi@ropo.com
https://myropo.fi -palvelu on avoinna 24/7 koskien henkilöasiakkaiden viivästyneitä maksuja tai eräpäivän siirtoa.
Laskutusosoite löytyy yhteystiedoista kohdasta Laskutusosoite.